🇮🇷 بیانیه محکومیت جنایتهای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی 🇮🇷
از طرف سجاد آوخ، مطالبهگر سیاهکل و لاهیجان
بسمالله الرحمن الرحیم
ای مردم شریف و همیشه در صحنه سیاهکل و لاهیجان، ای فرزندان دلیر گیلان؛
بار دیگر تاریخ شاهد جنایتی فجیع و توطئهای پلید از سوی استکبار جهانی و رژیم کودککش اسرائیل علیه ملت قهرمان ایران است. ددمنشیهای اخیر آمریکا و مزدورانش در منطقه، بار دیگر چهره کثیف و ضد بشری آنان را برای جهانیان آشکار ساخت. آنان که ادعای دموکراسی و حقوق بشر دارند، خود بزرگترین ناقضین حقوق اولیه انسانها و حامی اصلی تروریسم دولتی در جهان هستند.
من به عنوان سجاد آوخ، فرزند این خاک و مطالبهگر حقوق مردم دیار خود، این اقدامات شیطانی و حملات تروریستی را که امنیت و آرامش میهن عزیزمان، ایران اسلامی، را هدف قرار داده است، با شدیدترین لحن محکوم میکنم.
ایران اسلامی امروز دیگر آن ایران دیروز نیست و با تکیه بر دانش جوانان و رهبری حکیمانه، توطئههای دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی میکند. حضور مقتدرانه ملت ایران در صحنه و وحدت کلمه، کابوس سران کاخ سفید و رژیم غاصب قدس است.
من ضمن اعلام همبستگی کامل با خانوادههای شهدا و آسیبدیدگان، از مسئولین ذیربط میخواهم با قاطعیت تمام حقوق ملت مظلوم ایران را در مجامع بینالمللی پیگیری کرده و پاسخی سخت و کوبنده به این بلندپروازیهای بیجا دهند.
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
درود خدا بر رهبر انقلاب و سربازان گمنام امام زمان (عج)
سجاد آوخ
🇮🇷 دبیر مطالبه گری سیاهکل و لاهیجان